MESSEN:

Northern Knives worden met de hand vervaardigd in onze werkplaatsen en getest in de uitdagingen van een professionele keuken om weerstand en duurzaamheid te bereiken die 40 tot 60% hoger ligt dan bij traditionele merken. Natuurlijk moet je ze regelmatig slijpen met geschikte materialen om hun oorspronkelijke scherpte te behouden.

Reinigen: Onze messen zijn ontworpen om heel gemakkelijk te onderhouden te zijn. Gewoon afwassen en drogen met een zachte spons of doek na elk gebruik, en je zult nooit problemen hebben. Ons enige advies is om ze niet in de vaatwasser te doen.

Slijpen
: Om de scherpte van je messen te behouden, raden we aan regelmatig een hoogwaardige slijpstaaf te gebruiken. Als je goed voor dit mes zorgt en het op de juiste manier gebruikt, zal het je een leven lang van dienst zijn.

Ja, hij is geschikt voor zowel rechts- als linkshandigen.

Het gat in de index is ontworpen om je perfecte controle over het mes te geven om een betere snede te maken. Hierdoor kun je met meer gemak en precisie snijden.

Als je tot hier hebt gelezen, denk je waarschijnlijk dat je onze messen leuk vindt en dat ze iets nieuws en anders naar je keuken kunnen brengen. En we zijn het met je eens; we hebben ze om deze reden gemaakt.

Met onze garantie, kun je zelf ontdekken of je instinct juist is, volledig zonder risico. Als je om welke reden dan ook niet van je mes houdt, kun je het naar ons terugsturen voor een volledige terugbetaling. Dus, als je verleid wordt om een NorthernKnife aan je collectie toe te voegen, waarom probeer je het dan niet? Je hebt niets te verliezen en een prachtig, origineel mes te winnen!

ACCESSOIRES:

Na verloop van tijd verliezen zelfs de sterkste messen, zoals die van NorthernKnife, hun scherpte. Om hun oorspronkelijke glorie te behouden, is het van essentieel belang om ze regelmatig te slijpen met geschikte materialen, zodat ze niet bot worden.

Keramische messen, wanneer ze bot zijn, zijn alleen goed voor de prullenbak. Messen met stalen lemmeten kunnen echter worden geslepen wanneer dat nodig is, wat betekent dat je je messen jarenlang scherp kunt houden.

Het is niet nodig om uren bezig te zijn met het onderhouden van je messen. Je hoeft slechts tussen de vijf en tien keer langs elke kant van het lemmet te gaan om ze terug te brengen naar hun oorspronkelijke glorie.

VERZENDING & LEVERING:

Zodra een bestelling is geplaatst, zal ons team zorgvuldig je messen verzamelen uit onze smederij. Sta ons alsjeblieft toe tot 72 uur om je bestelling te verzamelen en verpakken. Alle bestellingen worden verzonden wanneer alle items volledig gereed zijn.

Je Northern's Knives worden vervolgens voorzichtig verzonden via PostNL en zouden veilig in je geduldig wachtende handen moeten zijn binnen **5-12 dagen (verzendtijden kunnen variëren afhankelijk van mogelijke productveiligheidscontrole, weer, hoge vraag).

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail, inclusief een trackingnummer, zodat je deze magische reis kunt volgen. Je kunt je bestelling rechtstreeks volgen op onze website hier: https://northernknife.nl/pages/track-my-order

Als je ENIGE vragen hebt over je bestelling of levering, kun je contact met ons opnemen via: contact@northernknife.nl

Als je in Nederland woont, helemaal niets! We versturen alle bestellingen via gratis standaard verzending.

Nadat we je bestelling aan PostNL hebben doorgegeven, sturen we je een verzendbevestigingsmail met een 'Bestelling volgen'-knop. Heb je je verzendbevestigingsmail nog niet ontvangen? Controleer dan je spam/promoties, ze raken soms verloren!

Als je item is bevestigd als verloren of gestolen, sturen we direct een vervanging. In dat geval kan je trackingnummer mogelijk worden bijgewerkt om een 'vertraagde' bezorgdatum aan te geven.

Als je item nog steeds niet is bezorgd binnen 20 werkdagen, neem dan contact met ons op en we kunnen een onderzoek starten met PostNL. Wees gerust, we zullen altijd ons best doen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Oeps, worden de messen van Northern niet naar het juiste adres gestuurd? We kunnen je absoluut helpen dit te veranderen! Zolang je bestelling nog niet is verzonden, stuur ons dan de nieuwe gegevens en we kunnen dit voor je aanpassen.

*Let op: We kunnen je bestelling alleen naar het adres sturen dat je opgeeft bij je bestelling - als je een onjuist adres hebt opgegeven en het pakket wordt daar bezorgd, kunnen we het niet ophalen, dus controleer je adres zorgvuldig! Als je bestelling al is verzonden, kunnen we niets doen om je adres te wijzigen en alleen een terugbetaling/vervanging van je messen doen.

RETOUREN & RUILEN

We hebben zoveel vertrouwen in de kwaliteit van onze messen dat als een ervan om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoet, we je een volledige terugbetaling zullen geven. Als je hulp nodig hebt, neem dan contact op met ons vriendelijke team via contact@northernknife.nl

Om in aanmerking te komen voor een retour:

  1. Item(s) moeten worden aangemeld voor retour en binnen 30 dagen na levering/ontvangst van de bestelling in de post worden geplaatst.
  2. Item(s) waren niet gemarkeerd als "Laatste kans" of "Niet-retourneerbaar" op het moment van aankoop, tenzij defect.
  3. Item(s) moeten zich in de originele verpakking bevinden, die in originele staat moet zijn.

Voor meer informatie, neem contact met ons op.

We werken hard achter de schermen om de messen in en uit onze fulfilmentcenters te krijgen. We raden ten zeerste aan om een foto van je ontvangstbewijs van het postkantoor door te sturen als bewijs dat je retourzending is ingediend.

Zodra we deze informatie hebben, kunnen we direct overgaan tot je ruil of terugbetaling! Als je vergeet dit ontvangstbewijs te pakken, moeten we gewoon wachten tot dat terug is in ons magazijn voordat we verder kunnen gaan.

Als je een terugbetaling ontvangt voor je bestelling, ontvang je een e-mail waarin wordt bevestigd dat dit van onze kant is verwerkt. Vervolgens duurt het 2-5 werkdagen voordat het in je account is verwerkt, afhankelijk van je bank.

KOM IN CONTACT MET ONS:

Klopt er iets niet helemaal met je bestelling? Geen zorgen, ons team staat klaar om in actie te komen! Neem alsjeblieft contact met ons op om ons op de hoogte te stellen van het probleem, en om de zaken snel op te lossen, vragen we je foto's toe te voegen zodat we kunnen zien wat er is gebeurd.

Dit gebeurt weleens! Stuur ons onmiddellijk een e-mail met als onderwerp WIJZIGEN of ANNULEREN, en we zullen ons uiterste best doen om aan je verzoek te voldoen. Als het al is verzonden door onze fulfilment-partner, moet je ons retourproces volgen.

Aangezien we ons best doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, wordt een bestelling af en toe verwerkt voordat het team de kans heeft om deze te wijzigen. We kunnen geen wijziging van de bestelling garanderen nadat de bestelling is geplaatst, dus selecteer je items zorgvuldig.

Onze e-mail is contact@northernknife.nl

Dit stelt ons ook in staat om alles schriftelijk bij te houden, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. We beantwoorden e-mails van San Francisco tot Londen, dus soms kunnen er enige vertragingen zijn in de responstijd. We zijn maar mensen, dus wees geduldig en we werken zo snel mogelijk om op je terug te komen.

We streven er altijd naar om de beste te zijn, dus we horen graag jouw gedachten. Als je feedback voor ons hebt, voel je vrij om ons te e-mailen op contact@northernknife.nl

Heb je meer vragen voor ons? Stuur ons gerust een e-mail naar contact@northernknife.nl en we helpen je graag!