Verzend- en retourbeleid

Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag; Feestdagen, zaterdag en zondag vallen niet onder de verzenddagen.

Levertijd:

Verzending naar Nederland: 5-10 dagen
Verzending binnen de EU: 10-16 werkdagen.
Verzending naar de rest van de wereld: 12-18 werkdagen.

Verzendkosten:

Verzendkosten zijn gratis voor alle bestellingen binnen Nederland.


Voor meer informatie of specifieke leveringen kunt u ons een bericht sturen naar contact@northernknife.nl

Verzendkosten variëren afhankelijk van de exacte locatie en verzendopties. Verzendkosten worden weergegeven bij het afrekenen.

Houd er rekening mee dat:

Wij verzenden niet naar de volgende landen:

Afghanistan, Ascension Island, Brazilië, China, Curaçao, Egypte, Frans-Polynesië, Hong Kong SAR, India, Irak, Jordanië, Kosovo, Koeweit, Libanon, Libië, Nieuw-Zeeland, Oman, Pakistan, Palestijnse Gebieden, Qatar, Saoedi-Arabië, Zuid Afrika, Zuid-Soedan, Soedan, Tristan da Cunha, Westelijke Sahara, Jemen

30 dagen tevredenheidsgarantie

U kunt uw bij ons gekochte producten binnen 30 dagen na ontvangst retourneren en een terugbetaling, omruiling of tegoed voor toekomstige aankopen ontvangen als:

(a) u een product heeft ontvangen met een beschadigde of vervuilde verpakking;

(b) u een defect of anderszins defect product hebt ontvangen;

(c) u heeft een verkeerd artikel ontvangen;

(d) u ​​van gedachten bent veranderd en een ongebruikt en geopend product wilt retourneren. Houd er rekening mee dat de verzendkosten niet worden gerestitueerd.

Stappen voor het retourneren van een product

Stap #1 - Neem binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelde producten contact op met ons klantenserviceteam door een contactformulier in te vullen op https://northernknife.com/pages/contact. Geef de klantenondersteuning uw volledige naam, e-mailadres, bestelnummer en een korte beschrijving van de reden voor het retourneren van het product.

Stap #2 - Ons klantenserviceteam zal binnen 3 werkdagen op uw verzoek reageren. Als uw retouraanvraag voldoet aan de voorwaarden uiteengezet in dit retourbeleid en de Algemene voorwaarden, zal ons klantenserviceteam u een link geven naar een retourformulier. Nadat u ons alle vereiste informatie heeft verstrekt, zullen wij u een Return Merchandise Authorization (“RMA”)-nummer en een retouradres verstrekken.

Stap #3 - Verpak uw product veilig en stevig, plak het meegeleverde RMA-formulier prominent op de verpakking en stuur ons de geretourneerde producten naar het retouradres dat ons klantenserviceteam u heeft verstrekt. Houd er rekening mee dat we alleen geretourneerde producten kunnen accepteren als deze voorzien zijn van het RMA-nummer en naar ons aangewezen retouradres zijn verzonden. Niet-defecte artikelen moeten worden geretourneerd in ongebruikte, fabrieksachtige staat, in originele en onbeschadigde verpakking.

Stap #4 - Stuur ons het trackingnummer van het geretourneerde pakket en uw unieke retourlink. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending niet worden terugbetaald of gecompenseerd. Retourzendingen zonder trackingnummer kunnen door ons magazijn worden geweigerd. Zorg er daarom voor dat u aangetekende post of een andere traceerbare verzendservice gebruikt en vergeet niet ons het trackingnummer door te geven.

Stap #5 - Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugbetalen. Houd er rekening mee dat, met uitzondering van een defect artikel:

(a) Wij vergoeden uw geretourneerde verzendkosten niet; Nadat een terugbetaling is uitgevoerd, duurt het doorgaans drie tot vijf werkdagen voordat de terugbetaling op uw afschriften verschijnt. De terugbetaling wordt teruggestuurd naar de oorspronkelijke betalingsbron die u voor de bestelling heeft gebruikt.

Lees onze Algemene voorwaarden voor meer informatie over ons retour- en terugbetalingsbeleid.