Retour- en terugbetalingsbeleid

Ons beleid kent een looptijd van 30 dagen. Als het 30 dagen geleden is sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Als onderdeel van ons retour- en restitutiebeleid bij NorthernKnife willen we benadrukken dat een artikel ongeopend en in de originele verpakking moet zijn om in aanmerking te komen voor restitutie. Wij hechten veel waarde aan de hygiëne en veiligheid van onze klanten, daarom kunnen geopende artikelen niet geretourneerd worden. Deze regel is bedoeld om ervoor te zorgen dat onze klanten nieuwe en intacte producten ontvangen met behoud van de hygiëne- en veiligheidsnormen die wij willen handhaven. Wanneer u uw bestelling plaatst, ontvangt u een trackingnummer waarmee u de bezorging van uw bestelling kunt volgen. Geef bij uw levering zoveel mogelijk informatie door (telefoonnummer, exact adres, etc.). NorthernKnife is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van pakketten door afwezigheid tijdens de bezorging. Mocht het pakket echter tijdens de bezorging beschadigd raken, dan sturen wij u kosteloos een nieuw exemplaar toe.

Overige artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:

Cadeaubonnen
Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten
Om te kunnen retourneren, moet u ons een ontvangstbewijs of aankoopbewijs verstrekken.

Elk artikel dat zich niet in de originele staat bevindt, beschadigd is of onderdelen bevat die niet door onze fout te wijten zijn.
Elk artikel dat meer dan 30 dagen na aankoop wordt geretourneerd.
Artikelen gekocht in de uitverkoop of als onderdeel van een promotie-aanbieding.
Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail ter bevestiging van de ontvangst. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw terugbetalingsverzoek goed te keuren of af te wijzen.

Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch bijgeschreven op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Zodra aan alle noodzakelijke voorwaarden voor terugbetaling is voldaan, vragen wij onze klanten om ons een duidelijke foto van het ontvangen pakket te sturen met het trackingnummer zichtbaar. Deze foto zal door ons team worden beoordeeld om te verifiëren dat wordt voldaan aan de voorwaarden die zijn vermeld in ons retour- en terugbetalingsbeleid. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de klant zijn.

Zodra ons team het pakket heeft ontvangen, wordt er een verdere inspectie uitgevoerd om er zeker van te zijn dat de producten niet zijn geopend. Als aan alle voorwaarden is voldaan, ontvangt de klant binnen 15 tot 20 dagen na voltooiing van de inspectie een terugbetaling. Houd er rekening mee dat er een bedrag van euro 20 in mindering wordt gebracht op de terugbetaling om de verwerkings- en verwerkingskosten te dekken.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met de creditcardmaatschappij, aangezien het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u na het voltooien van al deze stappen nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@northernknife.nl.

Opruimingsartikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Helaas kunnen uitverkochte artikelen niet worden gerestitueerd.

Ruilen (indien van toepassing)

Wij vervangen artikelen alleen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, kunt u ons een e-mail sturen op contact@northernknife.nl.

Cadeaus

Als het geretourneerde artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed dat gelijk is aan de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel op het moment van aankoop niet als cadeau was gemarkeerd of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan u te geven, zullen wij het geld terugbetalen aan de cadeaugever en krijgt hij/zij een melding dat u het artikel heeft geretourneerd. .

Verzending

Om een ​​product te retourneren, stuurt u eenvoudig een e-mail naar contact@northernknife.nl met alle benodigde informatie

U bent verantwoordelijk voor de kosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor het retourneren van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan het een andere tijd duren voordat uw omgeruilde product arriveert.

Als u een artikel van meer dan € 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij kunnen niet garanderen dat wij het door u geretourneerde artikel zullen ontvangen.

30 dagen tevredenheidsgarantie

U kunt bij ons gekochte producten binnen 30 dagen na ontvangst retourneren en een terugbetaling, omruiling of tegoed voor toekomstige aankopen ontvangen als:

(a) u een product heeft ontvangen met een beschadigde of vervuilde verpakking; (b) u een defect of anderszins defect product hebt ontvangen; (c) U heeft het verkeerde artikel ontvangen.